Då har man börjat städa!

Har börjat storstädningen på Burmans:) Jag och Maria städade från halv tre till halv åtta. Gjorde klart två rum, det tog en jäävla tid! Ska fortsätta med det imorgon. Måste köpa lite saker som jag vill ha där så de går lättare att städa. Som tur var sa Lisbeth att vi inte behövde bona golven än iaf.

Fick lov att tacka nej till jobb på coop imorgon och de känns extremt jobbigt måste jag säga. Brukar alltid ställa upp men måste hinna göra klart en massa saker innan jag far på torsdag.

Valborgs var helt okej inte så mycke folk och inte så bra väder. Men sällskapet var bra och maten var god:)
Var i Gagsmark från fredag till måndag. Skönt som fan förutom att man inte vill duscha där...:S

Nu ska jag ta å göra nå vettigt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Just ja...fan vad synd!! Men ha super kul! Vem vet, du kanske får ett fylle-samtal :P :P

2010-05-05 @ 15:04:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Erika

Hur går det med golven?

Om du använder ett bra polishborttagningsmedel tillsammans med en singelskurmaskin så brukar det inte vara så svårt att få bort smuts och gammal polish och om det är linoleumgolv så kan man vara lite mer hårdhänt än med ett i plast.

Hoppas att det går bra =)



//Erika

2010-05-05 @ 15:34:31
URL: http://golvvard.webblogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0