Helsingborg

Som ni ser blev de taget en hel del bilder. Mest tack vare syster som är sååå himla kåt på min kamera. Har varit en rolig resa förutom de dåliga vädret. Fast solen sken ibland så var de kallt som fan! Träffade Elvis en dag, då for vi till Hyllinge och satt på Max så Elin, hennes dotter fick leka. Kändes som ingen tid alls hade gått fast de har gått 6 år. På kvällen gick jag och min syster till Sofie och där träffade jag oxå Madde som jag oxå gick med. Plus fick jag träffa deras respektive. Hade hur kul som helst:) Blev väl lite dragen oxå men inte så värst som är konstigt nog eftersom vi delade på en bacardi razz. Som ni ser på bilderna har hon den snyggaste lgheten EVER! Efter festen så gick jag å syster förbi The tivoli där Nathalie är DJ ibland. Hade inte sagt till henne att jag var i helsingborg. Gick bara å ställde mig framför henne och vilken chock hon fick:)

Vi har ätit extremt god mat och haft trevligt sällskap. Varit på lite äventyr, danmark, sofiero mm. Hoppas de inte tar 6 år till bara. Måste ner nån fler gång eftersom jag inte hann träffa alla!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0