Sommar!??

Vad hände, när jag gick till jobbet var de mulet och trist. När jag kommer ut håller jag på att svettas bort. Skönt är de men man väntar på åskan och kanske tom blixtar. Skulle va fränt med nå snygga kort på de.
Annars har de inte hänt så mycke sen igår. Imorgon ska jag hjälpa syrran och co att flytta. Efter de blir de cruising med pappas bil. Jag har då inte än fått åka runt med den på en cruising.

Nu blir he nå mat och se nån serie fast jag hade lust att vandra ut ett slag.


Katen: Jag har ingen aning hur jag ska fixa de...:S Vikken webläsare har du firefox eller explorer och vikken version. Jag har ju trixat lite med storleken där jag skriver så har nog fixat för mycke då:P

Kommentarer
Postat av: katen

tjao!

jag har explorer o sakert nat gamalt. nu laser jag pa firefox o da ar det inga problem. kanske bara jag som maste uppdatera mig, men du vet hur jag ar! :) puss!

2010-05-14 @ 23:40:24

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0