Ta tag i saker..

Har varit dålig på anime de senaste året måste jag säga. Så nu ska jag börja se lite sådana serier...Började se Clannad igår men då tyckte jag den var lite seg. Jag vill ha iaf nå som håller intresset vid liv, tycker annars att de blir tråkigt. Speciellt när man måste läsa en massa text nu som man inte behöver annars..

Så jag såg så sword of the stranger igår som var svinit bra:) Lite mer slaggis och blod å sånt men ändå inte för mycke så man bara ville spy.

Nu har jag bestämt mig för en annan serie, Elfen lied. Verkar vara ok med mutanter mm..

Har varit på en prommis med Mammsi idag och sen har jag duschat. Hade tänkt gå till affären nån gång men vete fan när:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0