Usch!

Jag har precis gjort en pizza med sån där färdig deg...usch! Jag skulle ha bakat ut den...bläää den blev då inte god! Kan vara för att jag använde färska champisar men jag har då tyckt om de tidigare...blä!

Och så ringer pappa och säger att han har varit på stugan och kollat hur bygget går. De roliga med de samtalet var att vi glömde att prata om hur de såg ut...Men iaf så har elektrikern varit där. Och den dumma jävlen har plockat ur en säkring som gick till övervåningen och inte stoppat tillbaka den.
På övervåningen har vi en frys som är jävlat proppfull. Allt är förstört! 20kg blåbär, 1kg löjrom, älgkött mm...Ni kan ju tänka vad 20kg upptinade blåbär gör...så golvet är blått och frysen är förstörd. Skulle inte vilja vara denna elektrikern..Jag hade strypt honom!!!
Den stora frågan är varför han hade gjort de överhuvudtaget för dom bygger om på nedervåningen inte övervåningen...
Stupid people!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken idiot!!!!!

2010-11-28 @ 08:11:07
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0