Lite internet denna vecka.

Har inte alls varit data sugen denna vecka. Känns lite jobbigt faktiskt för jag har ju kort som måste fixas till men jag orkar inte med denna jävla datorn som är CRAP!
Internet är inte heller roligt nå längre. Kanske bara en fas hoppas de iaf. Försöker hitta nå bra på tv men de är himlat omöjligt...jasi jasi..Vad har hänt denna vecka?

Måndag latade jag mig hela dagen.

Tisdag jobbade jag 8-12 och sen fick jag fin besök av Emelie och Fille. Vi gick på stan, fotade med Jenny, käkade tacos och sen skulle vi se en film. Valde Storm of the century, efter en och en halv timma så börja vi som undra varför inte filmen började avrundas. Visade sig att den var 4 timmar lång så crap...Blev så att dom sov över för de blev så sent och ändå har vi 2 timmar kvar av den.

Onsdag så jobbade jag 6-15.15 lite jobbigt att stiga upp. Käkade lunch på röda med Emelie å fille. Andra gången jag käkade där på en vecka och andra gången jag blir besviken på maten, jaja. Efter jobbet hade jag klipp tid och på kvällen for jag och Madz och städade på burmans.

Torsdag latade jag mig igen. Färgade håret. På kvällen blev de bio med cooparna. Istället för personalfest så blev de bio och middag. Bion; Kommissarie Späck, 3/10 Middag; hamburgare på challange, 2/10. Och så kickade Maria mitt ass i biljard så kvällen söööög hahaha

Fredag upp klockan 7 jobbat 8-14.30. Efter jobbet hem och såg ett serie avsnitt. For och lånade bilen, hämtade tvätt på åkeriet och plockade upp Madz på Kappa. Sen blev de städning för hela slanten på burmans. Efter de så for vi å tvätta lite grann och sen till coopen och hämtade upp mina kamera saker.

Så nu har jag käkat, sett serier, testat mina saker och nu sitter jag on the internets. Thats all. Trött som fan och funderar på att sova ska upp och baka bröd i jävre imorgon..

Ha de en så skitigt bra helg! Peace!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0