Film kanske eller?

Jag är i den gropen just nu, film gropen. Har inte lyckats ta mig ur den riktigt än. Har missat 4 avsnitt av Entourage och tror lika många av True Blood bara för att jag inte är sugen på de just nu. Men de kommer säkert tillbaka. Nu är de iaf film som gäller...:P Så har ni nå förslag på en bra film som jag inte har sett så är de bara att hojta!!

Vad har annars hänt...jääävlat ingenting..!! Igår fick jag ett städ ill efter fångarna på fortet var klart (rätt lag vann, btw) Så jag diskade och började plocka undan lite crap. Så prata jag i telefon med emelie samtidigt. När jag skulle ta lite tvätt från stället så smacka jag in foten i min äppelsvarvare. Den gick inte sönder dock kändes de som om min tå gjorde de. Men iaf så idag märkte jag att den hade gjort lite skador på trä golvet...OOPPSS!!

Idag efter jobbet har jag varit med fadern och brodern å tvättat bilarna. Så nu är jag utan bil igen så ni vet de. Inte för att den har varit använd såå himla mycke men men tur att man får låna när man vill:P

Mina närmaste planer är om vi inte far på en sista minuten så blir de en ny dator. Så långt har jag kommit i mina framtids planer...

I helgen är jag HELT ledig! Så lördag tror jag de först blir lite relax med bastu mm på åkeriet. Sen alkokol:P Har inte varit ut på skit länge, tror de är dags!

Sen så kommer jag säkert å bli förkyld snart, känns som om den är krypandes bakom mig..eller så är jag bara en hypokondriker...

jaja orka läsa allt detta...skit i mig å gör nå vettigt i stället:P bye

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA, gillar ditt avslut där :P

2010-09-03 @ 18:19:04
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0