Info

Var: Storgatan 31B
När: Den 1 juli
Varför: Har sökt lägenhet ett tag men har inte hittat nån som jag har gillat eller fått.
Hur: Den var på pitebo, jag var tydligen på 9:e plats, trodde inte att jag hade nån chans men tydligen.
Storlek: 59kvm
Utseende: Sådär, finns tydligen lite saker som man kan göra som är innestående så kommer nog byta golv lite här å där och så får jag se hur mycket dom kan tänkas göra om i köket.
Den uppfyllde mina krav; Större kök, balkong och BADKAR:D:D:D:D Ett plus är ju att det är ett litet hus och de bor bara 4 st där:)

Orkar inte göra nån planlösning, Emmeli du får komma å kolla på den när jag har fått den:P

Mår inte så bra idag...känns som om det är nån förkylning påge. Men hoppas verkligen inte de!:P

Kommentarer
Postat av: emmeli

Och när är det inflyttningsfest?

2011-05-04 @ 11:29:07

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0