Tack för infon!!

Ska iväg och besikta bilen imorgon. Så då efter jobbet tänkte jag koppla bilen och hade självklart bilnycklarna i läggan. Så hämta dom först och så går jag ner till bilen. Kopplar in den å börjar sopa av bilen. Efter ett tag så slutar denna att funka. HELVETE! Tryckte och hade mig på säkringsknappen och kolla så kupevärmaren var i kopplad ordentligt. Efter ett tag så märker jag ju att stolpen har en timer. OKEJ!. Försöker då knappa lite på den men de enda som står är knapplås.HELVETE!. Prövar då grannens och den funkade. NAJS!. Så då var jag lite sneaky å koppla in den där å ställde timern.

Går upp till läggan. Kollar lite på pitebos hemsida å där står ju allt. TACK!. Där står de att de är en fyrsiffrig kod plus stolpens nr. FAN!. Står också att det kommer en separat el faktura för stolpen. fuck!. Dåligt samvete!. Tar på mig kläderna igen och ner till bilen (som står uti PT och jag har läggan vid gågatan). Stänger av grannens och kopplar in den i min skriver ner alla siffror jag kan se och går tillbaka igen. Fick av den super intelligenta Emelie (säger de bara en gång å nu har jag sagt de så förvänta dig inte att höra de nå fler ggr emelie;) att fyrsiffriga koden kan vara mina fyra siffror och de var de! Så nu är den kopplad och klar för avfart imorgon!!:)

Vill bara säga ett STORT TACK till Pitebo för all denna infon jag har fått!!!! (NOT)

Sen fick jag med mig Maria imorgon! Världens gulligaste! Besiktningsstöd!!:) Fy fan tycker inte om att göra såna där saker själv!! Super snäll är hon! PUSS PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så glad för din skull Tina!! Att du ÄNTLIGEN har förstått att jag är den smartaste av dom alla! Tänkt vad livet kommer att bli lätt nu när du vet att det är bara att ringa mig så löser jag dina problem =) Grattis =)

PUSS ;)

2011-11-30 @ 13:38:58

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0