Hej Hej alla glada!

Jag har tyvärr inte varit så aktiv de senaste dagarna, har inte ens lagt upp mina bilder från bröllopet:S

Emma har nu blivit Mrs Berglund, den första i hela skaran som gifter sig. Hur ska man nu toppa detta härliga bröllop är en bra fråga. Dom ringde till mig dagen efter och var helt överlyckliga av allt de hade fått och så hörde jag Dennis i bakgrunden "Tina, det lönar sig att gifta sig". Men hade redan tänkt att gifta mig rikt eller nå:P hihi Kommer väl inte bli så men wtf:)

Har varit på stugan Söndag till imorse, åkte in med farsan halv 6 :S Trött var jag men som tur var började jag inte förens klockan halv ett på coop så när jag kom hem så la jag mig å sov till halv tolv!

På stugan har jag kört Merlo när mamma var i korgen:P hihi Och sen var det min tur att måla så då var det bara att klättra upp i korgen och bli upphissad av brorsan. Men blev inte så mycket målande, hann en bit men då började det regna så mycket så då var det bara att gå in och vänta på maten. 
Har sett endel filmer också (som vanligt), har sett Wanted, The love guru (igeeen), The X files och nån mer som jag inte kommer på just nu. Brorsan har lika sjuk humor som jag och Madde, han tyckte att the love guru var skit bra:)
Jag och mina bröder for ut och plockade lite blåbär men de blev inte så mycket för efter ett tag så började myggen bli allt för många. Var mest i ansiktet så det blev olidligt! Så vi for hem igen ganska så fort men stannade uti Åbyälven och tog lite kort, som jag ska lägga upp sen.

Idag har jag stressat som fan känns det som, började kl halv ett på coop och slutade kl 16.15 och började sen igen på Swedbank kl 17 och där sitter jag nu. Är hungrig som fan för jag hann ju inte få i mig nån middag...:S Så huvudet bultar lite granna men har med mig en macka från coopen så de blir nog bra att få trycka i sig den.

Jobbeli jobb på er


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0