Lördagen

Igår blev de inge speciellt, jag var hos mina föräldrar kring två å då skulle dom på stan så då följde jag med för jag ville åka hummern:P hihi
Efter vi hade varit där så crousade (hur de då stavas) vi runt staden lite grann men de var inte så mycke folk ute, så vi bestämde oss att käka på pentan. När vi hade käkat så kom madde dit för jag ville att hon också skulle åka hummer:)
Så vi åkte runt lite mer och spelade med HÖG volym Move bitch, get out the way! Lite roligt att se allas reaktioner.

Sen for jag, mamma å madde ut å gick uti haraholmen, så efter de så gjorde vi smoothies. Skit goa blev dom!

Kl var väl kring åtta nio nån gång så drog jag å madde till Linda och skulle kolla vad de hade inhandlat från ikea och så snodde jag Wii fit från dom. Sen köpte vi en hamis och drog vidare till robban och såg början av lite filmer och efter de så drog vi till madde och såg harry p. men robban gick ut på krogen och jag somnade efter typ en timme.

Så idag nu har båda ormarna fått mat, jag hade tänkt duscha och sen städa lite och sen halv fyra drar familjen till jävre för vi ska bli bjudna på middag av farmor.

Men vi söjnes senare! kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0