WOOOOW

Jag skulle kolla vad jag hade fått i lön, helt troende att de inte var så mycket. Men fan jag var nästan säker på att hakan gjorde ett märke i golvet!!!!!!!!!!! Nästan FEMTON TUSEN!!!!!!!!! YEAAAAAAAAAAAH!!!

Å då har jag inte ens jobbat hel tid! Asså att jag inte började på coop tidigare de fattar jag verkligen inte!

Vet ni vad min första tanke var OH nu kan jag betala av mer till pappa:) Inte alls på att ohh vad lyx jag kommer leva!
Men är man skyldig folk så är man!:)

Jaja nu ska jag sova upp å jobba imorron!! Blir som en dans på roser!

Kommentarer
Postat av: cammie

åh. kul ;) kika gärna in och lämna en kladd*

2008-08-15 @ 00:37:08
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Linda

Åååh va kul gumman!! :D Sån lön får man ju knappast på Aditro ;)

Jaa asså ja fattar inte heller att dom ids läsa skiten man skriver haha men men de är ju kul att dom gör de iaf :)

2008-08-15 @ 10:01:03
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0