Att inte försova sig:)

Idag har jag vaknat i god tid så jag till och med hinner skriva lite grann här. Håller på att fixa evanescence, var så himla sugen på den sorts musiken idag.

Glömde att berätta att jag var ju faktiskt hos min lilla Linda i lördags kväll:) Jag, hon och Jim såg på Björn Gustavssons nya film som var bara massa ihop klipp av hans "verk" hittills. Och jag måste då säga att jag blev grymt besviken!! Inget seriöst i hela filmen och så visa dom endel klipp två ggr och då blev man skit irriterad. Men jag överlevde iaf:P Efter filmen så spelade vi tetris på Wii och det var faktiskt jätte kul. Blev dock lite besviken på att de inte fanns tetris musiken:P Jag fick mitt ass kickat flera ggr!! Jag kanske vann 2 omgångar...
Sen blev de sent och dags för att gå hem! Men jag hade jätte trevligt och de har inte hänt för sista gången:P Just so ya know Linda:P

Nu ska jag snart börja vandra mot Coopen:) Åhh jag ska jobba med Kusin Erica idag!:) Har inte träffat henne på ett tag.

Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe nää ja ska inte glömma att ta före kort ;) ja ska ta med mitt ds så att ja har nått tidsfördriv hihi

Jaadu asså, ja måste nog sitta å nöta ännu mer tetris nu så att ja vinner lver JIM nån himla gång! Ja blev ju så kass där på slutet haha Men självklart ska vi göra om det ;) KRAM!

2008-12-22 @ 13:31:10
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0