Sova länge & städa lgheter

Jag blev väckt flera ggr idag. Först ringde madde och säger att dom ringde och väckte henne kl sju imorse för att dom ville att hon skulle komma och jobba. Tycker lite synd om henne för vi var uppe ganska så länge:S Men så somna jag om ett litet tag senare så ringe kate och frågar om vi skulle käka lunch. Det första hon säger är typ "Oj men madde sa ju att du var vaken". Hihi the power of sleeping eller nå:P Jag orkade inte lämna sängen just då. För jag var vaken gooode så länge för Emma ville spela en massa betapet! Sen messade Cissi Ö mig och då vaknade jag igen. Hon är hemma från London:P Hon verkar ha haft det bra på sin mini semester. Somnade om igen (visst är detta suuuper intressant) men då ringde mamma sen vid tolv och sa att hon skulle bjuda på lunch om jag hjälpte henne flytta på datorn. Jag hade SKIT ont i mina ögon så sa att jag skulle komma sen, sjklart somnade jag om igen och vaknade strax innan två så då var det bara att stiga upp:(
Vandrade då mot mamma och hon höll på att göra nå snygga gardiner till det nya kontoret. Lyfte ut datorn och så ringde jag brorsan och fråga om man fick dammsuga ut den. Men det fick man tydligen inte för de kan bli statisk elektrisitet. Så då var det bara att blåsa manuellt..har nog extremt dammiga lungor just nu:S Men sa att vi fick göra mer sen när han kommer hem för han har en sprayflaska som sprutar luft, går lite lättare då. Men det tar sig verkligen och blir verkligen fint i deras nya rum. En rolig/tråkig sak men jag skratta. Pappa hade beställt fel grej till sängen:P haha Han hade sagt att det var en 90s säng men det var en 80s så dom var alldeles för långa. Hoppas de fixar sig innan poppe kommer hem.
Madde ringde sen och sa att hon slutade så bad henne komma till päronen mina. Så hon kom dit och så fick vi lasange av mamma. TACK:D Det var jätte gott och jag blev skita mätt!
Sen skulle alex på karaten och så skjutsade mamma hem oss. Skulle gå till Camilla och hämta en film men hon var inte hemma. Så vi gick till Madde och satt där ett tag så när vi var klara gick vi till zon där vi skulle städa tre lgh. Var inte så farligt och tog bara 1,5 h.
Vi gick sen tillbaka till Madde och så sjöng vi lite singstar (kickade hennes ass massa ggr) så sen såg vi BodyGuard på femman, när den tog slut så var det dags att gå hem och nu är jag här:P

Ska till luleå imorron med Emma, Dennis och Madde. Vi skulle väl fara kring elva så måste stiga upp i tid nu! Måste duscha imorron orkar inte göra det nu!:)
Dudes see ya later:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0