Do you what a piece of me.....?

Ligger nu i sängen efter att ha varit hos madde å sett Penelope! En sååån typisk madde film, fick till och med se henne vifta med händerna. Och det är ett stort tecken att madde gillade den gott folk. Om ni inte har sett den så rekommenderar jag den stort.
Iaf fick det mig att än en gång fundera på varför det aldrig kan hända på riktigt sånt där romantiskt skit:(
Vill verkligen hitta nån som det bara klickar med...men det har det då inte gjort än. Hittar nån man kan mysa med men man ska ju kunna göra mer än så oxå...Men vet inte hur man ska gå från de...tips nån?
Fick ett tips att skicka ett sms om dagen..prövade det med en som absolut aldrig svarar...blev väl inte en gång om dagen men nån gång så där...men det gick väl inte så bra...Jaja what to do with my life.
Jag tror faktiskt jag ska skylla lite av detta på Emma, eftersom hon ska gifta sig snart så börjar man väl känna det mer och mer. Men måste också säga att när jag fick inbjudan till min fasters femtioårs kalas, då stod det Tina m sällskap...tror det var mycke då oxå. Jaha nu vill släkten oxå att man kämpar lite mer..:P haha

Jaja ska sluta lyssna på James Blunt...han är så deprimerande!

Ska väl sova nu älsklingar.

Adios Amigos

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0