Full idag å full imorron jag ska aldrig....

bättra mig, jag ska aldrig bliva nykter jag ska aldrig säga NEJ!
Å på min gravsten, på min gravstan ska det präntas på latin.
här vilar stoftet, här vilar stoftet av ett Äkta fyllesvin!:P


Just nu sitter jag på jims dator och bloggar som f_n eller nå...
Jag är då inte som cissi ööö som inte kan stava...hmmm jag kanske märker det imorgon..:S
Jaja ska bara meddela till mina troga bloggisar att jag lever...
har gått extremt segt. blev så himla mätt efter tacosen så jag har varit död till ca nu...bra va!!
Har spelat Smash Bros. och har kickat ALLAS asss!! Många ggr oooom!


LOVE U GUYS!!

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha ditt fyllo ;)

2008-07-06 @ 05:57:55
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0