Coopen

Har jobbat från 14.45-22.00 och från 16.15 så har jag varit alldeles själv på spal! Har faktiskt gått gode bra men känns som om jag inte har gjort något fast man ändå har gjort en massa. Några saker som jag inte kunde som nån annan får ta hand om imorgon!

Ligger i sängen nu å ser Superhero Movie, har dock bara skrattat en gång än så länge. Vet inte om jag tycker den är så bra än så länge men har dock bara sett en halv timme än.

I helgen så ska jag till Cissi å Jocke, äta massa grillat å se Shutter och The Ruins. Thriller filmer är vad de gillar:P Tycker väl om endel av dom och dom där två vill jag faktiskt se! Så de kommer nog bli skit bra!!

Jaja nu ska jag se klart den här iaf!

Kram på er alla

Hoppas ni har haft en underbar dag!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0