NU kanske:P

Nu har jag pillat lite grann på detta, det var inte lätt men blev väl OK till slut. Men kommer nog att ändra den lite då och då.

Denna vecka har det hänt ganska så mycket. Har varit på Emmas stuga, tagit de lugnt fiskat å grillat. Hundarna fick vara med också, men jag tror att Bimbo älskade det mest. Hon badade som om hon var en fisk i vattnet:)
Sen har min bror tagit studenten i Torsdags, så vi var och åt på Pentryt hela familjen, var extremt gott.

Maj firade sin 50års dag i fredags, mycke folk och god mat:) Men en viss person, nämner inga namn men du vet vem du är:P har smittat mig. Så fick ont i vänstra halsmandeln mitt i firandet och blev allmänt seg. Vi for från kalaset kring 22 och så la vi oss (med oss menar jag Alex, poppe å jag) och såg Horton hears a Who!. Men jag somnade sov nästan 12 timmar.

Idag har vi firat Poppe och Marias student. Mycke (samma) folk igen och mådde lika dåligt. Men de var gott, smörgåstårta:P Har äntligen gett Miriam resterade Sims som hon ville ha. Sen blev man chaffis, fick skjutsa Maria och Johan till Rosvik. Jag och min stora mun lovade alex att han också skulle få Sims. Satt med detta i 2 h, inte de lättaste ska jag säga er..fick ringa experten Linda också. Tack för hjälpen gumman. Dock fick vi inte igång HM för fanns inga koder. Efter de var klart med trixandet så blev de mer smörgåstårta. Och sen skjutsa poppe hem mig och efter de har jag legat å fixat med detta.

Nu tror jag att jag ska sova lite granna. Annars orkar jag inte spela mini golf imorgon.

Kram på er alla som orkar läsa min skit:P:P

C ya

*Gissa filmen - "My dad is going to kick your ass"*

Kommentarer
Postat av: Linda

Wohooo =) Nice hurru duudu ;) Förlåt att ja inte hade tränat mina baciller bättre än så, ja sa åt dom att dom inte skulle hoppa över till dig, men tror du dom lyssnar - NÄ! =( Krya på dig gumms!

2008-06-08 @ 13:50:27
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Linda

Jooo han är hemma, vi ska ha möte med han och Gustaf till veckan :D Joo himla skojj var de :D

2008-06-08 @ 22:12:22
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0