The 70s Show

Ligger å ser de just nu och hoppas på att jag kommer att somna tidigt ikväll. Gillar verkligen Fez, så himla rolig. Hela serien är fan rolig men ibland lite överdriven:) 

Denna dag är iaf äntligen slut. Ni fattar inte hur skönt de var när klockan blev 20.55 och man fick fara hem, rösten höll på att dö ut totalt. Fast jag har käkat en massa halstabletter. Men de var verkligen kul att se alla igen, trevliga människor:)
Synd att man inte jobbar där så mycket mer än v 27, men de har ju inte så mycket jobb under sommaren.
Men de spelar egentligen ingen roll för de är fullt upp på Coopen! Träffade Katrin idag på coop, extremt roligt att de är så många som man känner som jobbar där. Idag på jobbet har jag varit med Maria, ordet för att förklara henne är pratsam. Har aldrig varit med om någon som kan prata så mycket kl 6 på morgonen. Men sen när jag börja piggna till så babblade jag lika mycket:)

Tänkte berätta vilka filmer jag har sett i veckan.

Be kind rewind - Den får 2.5 / 5. Mycket för att den hade en skit bra början men sen blev den seriös och lite tråkig.
Definitely,Maybe - Den får 3 / 5. Är ganska bra men kunde ha gjort nånting för att rycka upp den ett snäpp till.
The Spiderwick Chronicles - Den får 3 / 5 också. Lite less fast ändå inte på detta Narina/guldkompassen grejen. Mycke magiska varelser. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om att Freddie Highmore spelade sin egen enäggstvilling. Kunde lika gärna varit bara han själv.
Speed Racer - Den får bara 1.5 / 5 av mä. Tycker den var kass. och höll på med annat medans jag såg den.

Denna har jag sett för ett tag sen men Untraceable får en 4/5 av mig tycker den var gode bra. Rekommenderar den faktiskt. Sen är det en film som jag vill att ingen ska se den får -5/5 av mig, kan ni gissa. Det är The hottie and the Nottie, fattar inte att dom låter henne fortsätta vara med i filmer. Jag lovar att jag skulle fan vara hundra ggr bättre skådis än himla Paris Hilton.

Det är väldigt sällan de är en film som jag kan koncentrera mig 100% på..måste oftast göra något annat samtidigt..vet inte varför men man är väl för rastlös eller något.

Men nu ska jag koncentrera mig på Kung fu Panda:) Verkar vara lite rolig, Jack Black är ju rösten till Pandan, LÖÖV HIM:)

Ha de gött alla läsare, lovar att de iaf är en som är inne å tittar och sen kom den personen på att detta var heeelt fel sida och surfar vidare.

C ya


Kommentarer
Postat av: Emma

håller med om be kind rewind den var inte alls så bra som jag hade hoppats på... jack black brukar ju vara kung och iof han var bra men filmen var ingen höjdare... spiderwick var inte heller så jättebra.. men se inte alla filmer nu vi måste ju kunna gå på bio nån gång kramis

2008-06-13 @ 02:11:47

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0