Hatar dolt nummer!!

Sitter i min soffa, äntligen, och ser chuck efter att ha varit vaken hela natten. Mobilen är på laddning i köket och så ringer de så jag springer dit och svarar men precis när jag svarar så lägger personen på. Grrrr...
Hon/han/det ringde bara typ 4 signaler eller nå. Gud vad irriterande det är...för man kan ju inte kolla vem det är juuuuuu:S
Blir fan upprörd!! Bajs bajs bajs kan ju vara för att jag har varit vaken hela natten men borde ju inte vara trött för som sagt så vaknade jag ju halv fem igår så....
Nu har jag börjat se How I Met Your Mother, bara för att Emma har sett den och hon tycker den är jätte bra så då måste man ju se den.


Later dudes


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0