Festen hos Anna:)

Festen började hos Anna kl fem, då kom hon och hämtade jag och Emma uti 10till12. Sen så beställde vi pizza och åt det hemma hos henne. Sen kom Linnea, Anna och Lisa så vi satt å snacka, drack och tittade på youtube. Vid nio så drog vi vidare till Tobbe, Annas kompis. Där var vi tills vi skulle gå ut på krogen. Det slutade med efterfest hos Tobbe som bor precis ovanför Madde så det var inte så långt hem sen. Blev stannandes där till halv sex på morronen, vi försökte sova 4 st i Tobbes säng som inte var så lyckat.

Här kommer lite bilder från gårdagen.

     

Är så förbannat trött...har inte sovit så länge, för mamma ringde och väckte mig å sa att hon var bajs less på hundarna...
Pappa kom hem idag från Spanien, har varit där med Volvo och har haft det jätte kul.

Jag är hungrig också och det är bara jobbigt eftersom jag har ätit gode mycke till middag...men men ska ta mig en macka! Och börja skriva ner på en lista vad jag ska packa med mig för kläder till US of A.

Kramisar

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0