Wazzup!?

Har vaknat och är väl gode så utvilad! Har varit ett par jobbiga dagar när det gäller sömnen.
Var ju och såg serien American Gothic hos johannes i onsdags och det blev gode så sent, fick väl kanske två timmars sömn. Det kändes som att man precis hade lagt sig ner och bara blundat i en sekund sen så ringde väckarklockan. Så var de bara upp och jobba, jobbkläderna hade inte riktigt torkat än för dom hade väl bara hängt i kanske 3 timmar:S Men dom var inte jätte blöta som tur var. Så jobbade jag till kvart över tre, gick hem och tänkte sova men då ringde Johan och ville att jag skulle möta honom och ge honom the stuff som de hade beställt. Så då var det bara att gå å göra det men efter de så la jag mig och såg klart en film och sen började jag se Bones och självklart när man slappnar av så somnade jag. Vaknade halv sju av att Emma ringde för vi skulle fara igen till Johannes och se mer av serien, som inte var såå himla bra. Men vi for dit och blev bjudna på mat och såg nått avsnitt av serien. Men sen blev det gitarr lektion 101 för Emma ville lära sig en låt med Kent. När vi hade gjort de som tog extremt länge, tom jag lärde mig den fast jag kan ju inte spela..
Jag och Johannes ville se Howl's moving castle så vi satte igång den och eftersom jag har sett den tidigare så slappna man av och så somna jag. Blev väckt sen när Emma säger "Varför ville ni se filmen om ni bara somnar". De var då det var dags att fara hem och sova.
Så det är vad som har hänt dom senaste dagarna. Pappa ringde och hörde vad jag skulle göra i helgen, blir att vara med Madde idag om hon nu vill de, sen bär det av till skeå imorron och är där över dagen. Så far jag å sover över på stugan i gags för pappa behöver bilen på söndagen, han skulle på nått 50års kalas där.
Madde ringde och frågade om jag ville fara till Lillpite och vara med Martina och hon då såklart men kände inte alls för de. Vet inte alls vad jag är sugen på att göra men jag vet att jag vill vara med Madde och mest snacka skit tror jag.
Vi får väl an se vad som händer å sker.

Nu ska jag klä på mig lite kläder. Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0