I Staden igen

Nu har jag kommit hem från stugan. Sitter i köket och har precis rökt en cigg. Ska hoppa in i duschen för jag luktar som en möglig apa. Jag var förbi mor först och lämnade hundarna, så kom jag på den smarta idén att fara till banken och växla in mynten som jag har i spargrisen. För brorsan hade också en massa mynt, så jag å mamma for till banken och växlade in det till dollar. Jag hade 496kr i mynt plus 860kr i sedlar så jag växlade in 1408kr (tog från kontot för man var ju tvungen att köra in mynten dit först) som då blev 200 dollar. De känns så lite:S Men nu har jag 482 dollar i cash så de känns ju gode så bra:)

Vi (jag å hundarna) har inte gjort så mycket bara tagit det lugnt. Emelie, joel var ju å hälsade på i lördags, då¨spelade vi lite spel och bastade.

Nu ska jag ringa till försäkringskassan och be dom dra mer i skatt:S Ringde precis till coop och hon var så snäll å räknade ihop hur mycket skatt jag har egentligen kvar att betala...å de var 4600kr typ:S skrrriiik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bajs i nyllet alltså! Vill inte betala tillbaka en massa skatt sen...bajs bajs bajs...

hörs nångång ha de

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0