Internet WOW!

Känns faktiskt jävligt skönt att ha varit utan internet i nästan två veckor:P Är hemma hos päronen nu och väntar på att syster ska komma med dogsen. Sen bär de av till gagsmark igen. Vet inte när jag kommer hem men troligtvis så ringer dom väl måndag och vill att jag ska jobba så blir väl då:P
Ska försöka trycka in en film kväll med cissi och jocke hade jag tänkt. Har inte hittat på nå med dom på evigheter. Men före de ska jag ringa Linda och komma förbi å titta på huset! Har varit skit kass på att höra av mig till folk! Ska bli bättring på de mine friends!:P
Smoki smoki tajm. å så kommer jag inte ihåg vikka sidor jag brukar kolla:P kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Japp, det måste vi göra!Det var alldeles för länge sen! Hör av dig nästa vecka nån dag, vi är på så länge int Jocke har träning, men då får du nöja dig med mig ;) ;)



Kraam på dig!!

2009-08-13 @ 16:16:18
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Madde

Nä du har inte gjort nå med mig på evigheter heller... Man börjar känna sig neglected..Ska tilläggas att min bitterhet beror på att jag saknar dig! =) Kram

2009-08-15 @ 21:46:21

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0