Australia



Handling----------------------------------------------------------------------
Denna handlar om Lady Sarah Ashley som far till Australien för att hälsa på hennes man som har varit där ett väldigt bra tag och jobbat med att fösa kor till King Carney som vill köpa dom. Men när hon kommer dit så hande han blivit mördad och då stannar hon för att fortsatte det arbete han hade gjort.

Jag tycker-------------------------------------------------------------------
denna film var väldigt bra:) Hände mycket och den var väldigt intressant. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det var ett tag sen jag såg den. Den får 4 av 5 möjliga, tänkte ge den 5 men vet inte varför jag ändrade mig.

Skådisar----------------------------------------------------------------------

Nicole Kidman - Lady Sarah Ashley
Hugh Jackman - Drover
Bryan Brown - King Carney

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0