De händer saker:D

Hej Hej

Idag så blev jag väckt av min nya väckarklocka Bärnt har jag döpt den till:D haha Man kan då säga att man vaknade iaf, frågan är bara eftersom den skakar gode mycke tappar man en massa hjärnceller då varje morgon!?
Begav mig till statt och det var SVIN kallt! Usch tur att det inte är så långt från mig. Jag och Madde jobbade tillsammans och det gick skit bra men vi hann inte alla rum, vi fick lämna 4 eller 5st. Men men de får dom andra ta imorgon, vi hann ändå vad var de typ 33 rum eller nå sånt.
Mamma ringde när jag var på jobbet och bad om Saab nyckeln som jag hade råkat ta med mig. När jag då slutade så gick jag direkt till dom. Brorsan har ju kommit hem från Kramfors så pratade med honom och fick se hans nya Ipod touch som dom fick av Kramfors för att dom skrev in sig där...orättvist. Men iaf så blev det en liiiiten middag där ugns stektkorv och mos.
Sen lånade jag Saaben igen och begav mig till Emma där det blev ännu mer mat. Vi fondueade kött och åt massa smarrit till! Mmm de var skita gott. Efter maten så spelade vi Settlers, det var jag Emma, Dennis och Johannes, Emma vann....:S Men jag var då så mätt och seeg så jag tror inte att jag hade den minsta chans att vinna egentligen. När vi hade spelat klart så skulle vi hjälpa Emma med stolarna, först bunta barstolarna och Johannes skulle slipa en av köks stolarna. Men han hann inte så långt för sen verkade det som att dammsugaren gick sönder:S He broke it:P eller nå så de blev jag och Emma som fick fortsätta the missionet. Jag gav upp efter att jag hade buntat min dyna som inte alls blev nå bra. Men då fick Emma ett ryck och började betsa en av köks stolarna som redan var slipad. Färgen blev skit bra mn de blir nog ännu bättre när dom är lackade och klara:)
Mitt i allt detta kring nio så ringde AnnSo från Coopen och frågade om jag kunde jobba imorgon kl 8-14.30, självklart sade jag så där vid halv elva for jag från Emma och nu ligger jag här. Har tagit fram coop kläderna och allt som behövs, så slipper jag springa runt imorgon bitti och söka de. Nu blir det att se nått på datorn, skulle se gilmore men de har inte kommit ner än:S


Adiosens Amigosens


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du har blivit utmanad! ;)


Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0