Whats up duck!?

Vaknade kring tio och såg lite serier och sen bar de av till Röda där jag, Katrin och Madde käkade lunch!:P Cissi tog sin rast när vi var där så hon joinade oss:D Ännu mer fun!
När jag hade käkat upp min taco tallrik så följde jag med Madde och lämnade av henne hos naprapaten...stavas de så!?
När jag lämnade in henne hos knackande händer så fortsatte min vandring mot Coopen!:P Jobbade 14-19 idag, hände inge spec. Träffade Madde och Katrin igen, dom var och handlade lite food.
När jag slutade så kom min far och hämtade mig för han skulle ändå hämta Alex på karaten, så skjutsade han hem mig:D
Så nu ser jag serier igen:) Slutar där jag började :P

adios


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0