Less Less Less!!

Jag är så less på denna hostan, är det inte nå man kan operera ut för att de ska sluta!? (Förutom lungorna, behöver nog dom)

Har precis kommit hem från jobbet och har gett mig sj 30 mins rast innan jag måste ner och hämta tvätten, packa och hämta bilen. För sen kl ett ska jag hämta upp farmor och så beger vi oss till stugan igen.

Var ju hos Emma igår, det blev att spela två spel och ett kort spel. Jag och Dennis vann iaf två ggr så det var jag nöjd med spec eftersom vi spelade Alias och jag är sååå sämst på de!! För svåra ord för lilla mig eller nå!? Dum eee ja!!

Jaja nu ska jag jag spela World of GOO!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tackartackar :)

haft en bra dag?

2009-01-04 @ 00:24:10
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0