Måndagen

Madde ringde och väckte mig, ville att vi skulle till vägledningscentrum. Så hon kom hit och så klädde jag på mig och så gick vi dit. Men dom hade lunch stängt, vi orkade inte gå till stan så vi gick då till biblioteket och läste lite tidningar.  När klockan väl blev ett så gick vi tillbaka och fick tag i en som kunde nå men han trodde inte att vi skulle få något bidrag eftersom det bara gäller en månad. Men vi fick ett telefon nr där vi kunde fråga lite mer.

Vi gick sen till röda och käkade lunch, cissi var där så vi snackade lite med henne om träning och om att boka resan på fredag. Efter vi hade ätit så gick vi till djurmagasinet så köpte lite orm mat:)
Har nu sett det nyaste The L word, fattade dock inte början!! Men det var ett bra avsnitt eller jag vet inte riktigt, som bara en fortsättning som är lite jobbigt eftersom man har inte sett de på ett år känns de som!!
Ser nu DH och sen ska jag fara till Madde och så ska vi se Handbollen Sverige - Spanien. Heja sverige!

See ya later:p


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag är bara jag och ingen annan :D

2009-01-19 @ 17:44:06
Postat av: emmeli

haha jag trodde det var du som hade misshandlat henne =)

2009-01-20 @ 13:40:36

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0