And I survived:P

Hårt men de löste sig, var inte så svårt faktiskt...en ville att jag skulle fortsätta jobba till kl 22 men då sa jag Nope! vill överleva heela sommaren faktiskt:P

Efter jobbet så har jag tillbringat tiden hos madde. Skrivit kontraktet, väldigt vackert blev de:P hihi Nu fattas de bara ett KONTO nr (madde:P) så jag kan börja föra över lite money!
Jag bjöd katrin och madde på jordgubbar och så såg vi lite tv. Sen komme precis när jag å katrin skulle gå hem men då blev de att stanna ett tag till å surra lite mera.

Imorgon funderas de på att dra till måttsund:) Står då här att dom har börjat http://www3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=129320...så får hoppas på de..

Fick skatten idag:P SWEEEEET! behövde det verkligen:P Ännu mer pengar som kommer hamna i maddes ficka:P

Jaja nu ska jag sova my loves, bye  

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0