Hangover...

Har bara legat och sett film idag. Nu börjar man känna sig som en människa igen, jag vet inte om de var jag som inte stängde igen frysen igår ordentligt eller så har den gått sönder. Får se senare ikväll, blev lax idag till middag ville inte att den skulle bli dålig så käkade två filéer på tunnbröd. Skita gott förutom att jag måste lära mig salta bättre.
Denna vecka har det ändå blivit några filmer, har väl fått suget efter dom igen eller nå. Här kommer några av dom och mer info om dom senare. Dead like me - Life after death, Role models, Still Waiting, Babylon A.D., Long Kiss Goodnight (dock redan sett), Life support och nu håller jag på att halv se Venom.

Jaja skönt att bara vara ibland...skulle dock nog inte ha festat igår, var en jävla bitter fitta....

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0