Prepare for unexpected guests

Det ringde på dörren, klockan var kring 17.00. Jag kliver snabbt upp ur sängen och drar på mig täcket, som många gånger tidigare när detta har hänt. Dörren låser jag upp eftersom jag låser den varje gång jag kliver in i min lägenhet. Utanför står.....Alexander min lillebrorsa som säger HEJ och har med sig en sån där grej som man gör med pärlor och sen tar man strykjärnet så dom smälter ihop. Den var jätte fin:) Men då säger han att mamma och pappa också var på väg hit och då blev det lite panik eftersom mitt hem ser alltid ut som en svin stia...:S Alex hjälpte också till att plocka undan lite, vikken ängel alltså. Han sa att dom kommer lite senare för dom var ute och gick med hundarna. Ringer till dom ett tag senare och då var dom redan påväg upp med hissen. Om de hade varit längre bort hade jag sprungit till tiotilltolv och köpt nå kakor och mjölk, men det hann jag tyvärr inte. Dom komme in och så gjorde jag lite kaffe och så små prata vi lite grann, eftersom det visade sig att jag hade råkat stänga av min frys så visade pappa mig vars jag satte igång den igen. Jag tänkte att de var nog lika bra att mata ormarna medans dom redan var upptinade. Så fick alex hjälpa mig med det. Det var nog en hit för honom, lite nervös var han nog, haha. Vi satt och såg på tv ett tag och så nu för ett tag sen så for dom. Så nu är jag åter till min liggande position i sängen:)

(för ni som inte ser så är det en non smoking skylt)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0