Vi kunde liiiika gärna...

Söndag...GUD vad tiden går snabbt!! Snart kommer päronen hem, Alex är A-wall, han är nog hos Jonte. Har plockat undan å städat lite, för annars får man höra de sen. Men vi hade faktiskt inte stökat ner så mycke. Skönt!

Vad hände igår då..Jag och Alex kom på den brilljanta planen att göra pizza men syster å gänget. När vi hade pratat med dom och skulle mötas på coop, får vi ett samtal från dom när vi precis satt oss i bilen. Pelle var alldeles för hungrig för att göra hemma gjord pizza så vi skulle mötas på Ängeln istället. Så bjöd han oss på borta gjord pizza istället:) Monaco blev de:P mmm!

Efter maten drog vi till Hemmakväll hyrde, Natten på museumet 2 och Crank 2 i Blu-ray. Men först skulle vi hem å ge dogsen mat och gå ut med dom. Alex trodde att vi skulle klara detta på 8 min, HAHA Jäjä. När vi var klara så for vi direkt till dom. Så såg vi natten på museumet först på svenska pågrund av Clara. Har ju redan sett den så halv tittade på filmen.

Under filmen så ringde Tobbe till Pelle. Dom ville komma å hälsa på, Pelle for och hämtade dom och Blue sen. Så de slutade med att jag å Alex spelade lite Need for speed; Shift. Sen drog vi hem, blev inge Crank 2.

När vi kom hem satte vi oss vid tven å såg Transformers som gick på 4:an. Alex blev trött och gick å la sig, strax efter gick jag å la mig. Han satt i sin säng å ritade lite, sen kom han till den stora sängen å sa "de var längesen jag sov på pappas sida" haha Ville nog inte sova själv.

Så vi satt båda och ritade av Ice Age gubbar, vi satte igång Ice Age 2 och han pausade då han ville rita av något. Skit kul! Men tillslut blev vi båda jätte trötta.

Ikväll så ska vi städa på B och sen blir de NEW MOON!!!!!!!!!!! Längtar:) MOAHAHA

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0