Måndag efter helgen

Som sagt hade en super trevlig lördag. Mindre trevlig bakis dag som alltid men ska köpa mig nå bakis brustabletter så nästa gång kanske de blir bättre.

Idag ringde Emma å väckte mig nio å frågade om jag ville fara till ikea...nääää sa jag trött å nyvaken. Sen ringde hon två timmar senare; Men lulee dåå!? Okej dååå sa jag. Så vid tolv bar de av till lule jag, Emma å Madz.

Först storheden där Emma införskaffade sig en kamera. Sen mot staden, gick runt en massa. Jag köpte en såndär babyliss platt-/locktång. Emma massa orange saker å Madz en turkos matta till toan. Så åt vi sen blev de Rusta å mera mattor till de andra. Jag titta på nå tapeter till köket men är fortfarande inställd på att skriva.

Blev att stress köra hem sen för jag å Madz skulle på styrkemixen. Cissi den söta hade fixat plats åt oss när vi kom dit:D Jobbigt var de som alla andra ggr.

Nu har jag duschat å ska lägga mig snart. Blir en tidig kväll för jag ska till tandläkaren imorgon på morron. Å jobb efter tolv. Så goood najt!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0