Tur vad e de?

Så då var denna dag över, strax så ska jag gå å sova. Det blev jobb imorgon oxå och detta är tack var Erica Lejon, hon är så underbar denna människa!!

Jobbet har gått bra, fick vara i nylens disken idag. Andra gången och såg att jag ska vara där imorgon oxå. Jag är inte där hela dagen utan bara när dom behöver gå på rast. De gick bra tror jag iaf, hoppas kunderna tycker desamma!

Jag hann bara komma igenom dörren och plocka bort lite saker så kommer Mamma och Pappa:) Pappas andra dag att hjälpa mig. Idag blev de bara uppsättning av andra lampan i köket. Vi skulle sätta upp lampan i hallen men plopparna lossnade. Bullshit lim säger då jag. Lite kul när de står på flaskan, tuben eller vad de då är, tio sek står de. Men läser man den lilla lilla texten på baksidan står de efter första timmen ska de hålla till 100kg/m2 och när de har gått 24 timmar har den nått sin totala styrka. De var då inte mycke till styrka för dom lossna juuu! Men kan bero på att färgen i taket lossnade så nu sitter dom på taket och inte på färgen eftersom den lossnade..

Spänningen är olidlig men tune in tomorrow:)

Jag har alltså inte gjort så mycket för att hjälpa han idag heller men då skulle jag gå och hämta något i köket när han håller på att skruva fast nå i taket. När jag är under honom så smäller han ner skruvdragaren i mitt huvud. Självklart var de inte meningen. Men gud förbaaannnat måste han göra illa mig varje gång jag kommer i närheten. Denna gång var de ju bara en incident så förhoppningsvis händer de inget imorgon...:S

Vet inte riktigt när jag ska hinna allt. Jag och Maggan planerar ju på att ha fest i helgen. Vill då jätte gärna ha de här och jag vill ju bjuda så många som möjligt men förhoppningsvis så ryms man...men finns de hjärterum finns de stjärterum, de e väl så man säger. Jag kommer messa alla imorgon om info:) Nu är de dags att sova! NAJT

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag tar med mig en kompis till festen i helgen = )

Tobbes tjej, Cecilia..

2010-04-20 @ 09:14:56

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0