Wooosch!

Sa fredagen...På morgonen fram till 14 så kändes de inte ens som om de är fredag idag. Fick tänka om några ggr innan de på riktigt sjönk in.
Har för första gången haft en kund som varit lite "arg" eller mera PÅ kan man säga så. Han sa flera ggr MEN förstår du vad jag säger...Men de gick bra och de löste sig.
Fick gå runt med en kund idag, så de blev lite övertid. (han är blind och får hjälp av oss att hitta varorna) Kan ju inte bara lämna han för att jag slutade. Sen när jag hade lämnat alla telefoner och flisjackan på rätt plats och hade betalat å klart mina saker så hade Annika en kund i telefonen som jag helt plötsligt pratade med om ostar...
Har oxå grillat en massa kyckling och karré idag. Så hoppas den smakade om någon köpte. Tydligen hade jag grillat för många kycklingar nu men förhoppningsvis så blir alla köpta..:S
Sammanfattning full rulle och raka rör...

Hört en massa viskningar att folk vill att jag ska ha ett till Kläm och känn party:) hahaha Ska kolla upp de när jag kommer hem, kommer inte ihåg vad dom heter som har varit hos mig, dom brukar ju ringa mig:P

Nu ligger jag å käkar godis som inte är så bra eftersom jag borde äta middag istället. Tror de blir serier å en film innan sängen kallar. Ni ser ju om jag skriver nå mer sen!

PS: jag ska gå med i nån klubb, hata alla hjärtans dag eller nå:P Ds


Kommentarer
Postat av: Emelie

Då måste du säja vilken klubb det är, för då vill jag oxå bli medlem!!

2010-02-13 @ 01:29:42

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0