Jahapp då vart de 2010...

Vad har hänt...ja de har blivit ett nytt år. Inge större firande, var på stugan. Vi käkade good mat och så slappa vi ett tag. Sen så blev de lite spelade och så kom Mirre och Stefan. Klockan slog tolv, vi skålade, smällde några raketer. Sen efter att min hand hade fått tillbaka den ursprungliga värmen så spelade vi lite mer.

Jag har som bara jobbat och varit på stugan känns de som. Så inge nytt å kul i mitt liv iaf.

Dock i Cissis och Jockes. Dom har nu blivit föräldrar till en Neo:) Han var 50cm och vägde 3,320g. Föddes den 2/1 -10. På Cissi lillasyster Ediths födelsedag. Grattis till dom båda!

Idag har vi varit och käkat på Pentryt, det blev 4 små rätter. Efter jag och poppe var klara så sprang vi till bion och kollade om dom hade några platser kvar på Sherlock Holmes kl 19. De hade dom och Maria från jobbe gjorde oss sällskap. Filmen var bra men man har blivit bortskämd av dom nya stolarna i Saga för my ass klarade inte riktigt av dom i Röda kvarn...

Imorgon blir de nog jobb 10-22 eller nått sånt pågrund av inventeringen. Så nu fylls Mp3n med massa skit som kan underhålla mig medans jag räknar.

jaja nu är filmen klar...tadaaa


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0