Ni kanske börjar bli lite otåliga!

Eftersom jag inte har lagt upp bilder på USA ännu. Men the deal is att jag har inte haft plats i datorn. Och jag har inte fattat varför!! Blev typ galen, tills jag hittade en mapp där det stod nå om backup blabla som var 44GB stor. HELVETE tänkte jag va fan har jag där i, men de var inte mitt utan nå som datorn hade lagt dit. *DELETE* ;) Opps! Så nu har jag plats!:D Men jag har varit med Madde till vetrinären och sen blev det att gå på stan med kusin Erica hela dagen:D Hon for nyligen och snart ska jag fara och hämta bilen. Dom har fixat spindelledssaken, sen har dom beställt nya saker till låset MEN dom hittade inte vars de läkte in i bilen! BULLS*** säger jag, snacka om lathet!!!!! Det är ju de som har varit värst eftersom man inte ser ett jääääääävla skit!! Jaja nu ska jag ringa till pappsi!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Haaaaj igen! Vad gullig du är som "skryter" om mitt hem. Vilken komplimang! Du är så snäll! Näe här nere lyser snön med sin frånvaro. Det kom lite för ett par dagar sedan men det smälte innan det nådde marken för tusan =). Hehe! Riktigt god jul på dig och Robert hälsar också! kraam

2011-12-08 @ 09:50:28
URL: http://sofiesnyttochgammalt.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0