Slaaaappaa!!

Ligger i sängen och slappar:P

Somnade medans jag såg Landet för längesedan igår, vaknade halv sju att jag hade datorn på mig. Hade dock inte rört mig en mm. Det är som att sova brevid en bebis, man rör sig inte för att man är rädd att rulla över han/hon.
Somnade självklart om efter att jag hade flyttat datorn och vaknade där vid nio igen men halv sov tills pappa ringde nångång vid halv elva:P

Nu har jag tyvärr börjat spela city ville på fejjan. Not goooood!! Men hade inte så mycke å göra så thats why.

Kanske ska städa lite grann sen blir de en sväng till päronen och hjälpa dom + Uffe och maggan med ljudböcker.
Dom far ju till Thailand på fredag..Å idag far Mirre mot caribien. Vill oxå fara igen..Men vem är de som är barnvakt/hundvakt i 3 veckor..jo jag!

Åter till slappandet..



Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0