Möhippan

Då har man kommit hem till sin svinstia till lägenhet. Ni som säger att ni har de stökigt hemma har ALDRIG varit hemma hos mig!:/ Ser ut som en jävel har släppt ut tjurar i min lägenhet minus skiten dom lämnar efter sig.

Så det ligger väl som etta på listan, fast man hade velat hitta på en massa annat roligt istället:)

Helgen har iaf varit underbar förutom att jag har varit förkyld förstås...Lördagen städade jag stugan litegrann och fixade iordning maten. Så kom dom lite sent halv sex å så gjorde vi mat och blev supermätta på alla godsaker:) Speciellt alla goda efterrätter!!:D Sen spela vi lite spel och pratade!

Så kortfattat så var det väl inte den jobbigaste möhippan jag har varit med om å tur var väl de för då hade jag nog inte kunnat vara med alls! Men tack alla underbara som var med igår! Å grattis Jottis som ska giftade snart:)

Idag har jag å Emmeli sovit LÄNGE för vi var uppe till fyra nångång. Sen har vi mest pratat å slöat och slöat lite mer:)

Hoppas ni har haft en bra helg! Kramar

(blev tyvärr inte så många bilder men vill ni se endel kan ni gå på Cissis blogg)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, fan vad sweet :):):)



Tack för igår, bruden!! Grymt kul :)

Plus att vi ägde ju i lekarna!!:P



Kraaaaam

2011-06-19 @ 18:54:24
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0