Vad gör man!?

Dagar som denna å gårdagen! Jo den spenderas ute så mycket man bara kan!!:) Har jobbat 11-18 idag och har varenda rast suttit ute på en hög med pallar. Jag drog av mig coop skjortan direkt jag hade öppnat dörren till friheten:) Gud så himla najs de är!!! Kan vi inte ha det så här året om?? Eller hur!?

Efter jobbet så hade jag å Madz en romantisk middag för två på en filt ute på gräsmattan. Sen kom Linda med lite reklam åt mig till mina glas som ska packas ner. Men efter solen började sakta gå ner så drog vi en sväng till Jävre och såg på Emma å Dennis hus:) Dom kommer få de jääävligt najs där skulle jag tro:D

Nu ligger man här i sängen å undrar varför jag aldrig har köpt mig en fläktjävel för det är så varmt här inne. Skulle nog vara skönare att sova i tält..

God night pips! Nu ska jag försöka sova. Bara två dagars jobb kvar sen blir he helg:)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0