Vad görs?

Packar lite men tror att de blir en aningen för många "pauser". Har hunnit jobba lite och gjort mina "samtal". Dock kunde inte djurmagazinet ta emot mina snakes vad dom visste än iaf. Jag ska ringa nästa vecka igen. Så har jag ringt till kommunen och gud vikken idiot!! Blev kopplad till en karl som växeln trodde hade hand om parkeringsplatser. Å karl svarar "Jag har faktiskt slutat"...Det första jag tänkte var SOOO!?? om man svarar så skyll dig själv liksom. Sen så sa jag vad jag ville och då sa han å lät ganska arg/irriterad att han hade då INGET med det å göra å han upprepade sig som om jag var en jävla idiot. ÅÅÅÅ vad arg jag var! Det himlat flög ut rök ur mina öron!! HAN kanske inte ska ha en telefon jävel på jobbet, stupied fuck!! jaja

Sen såg jag lite how i met your mother bloopers å blev glad igen:)

Madde frågade om jag ville se film med henne men jag vet inte än...kanske blir eller så inte...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken idiot!! Vissa ska inte jobba med människor..

2011-06-20 @ 20:17:50
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: T

Men duuue vad har du för ormar, nån av skolorna som vill ha dom? Jag vill ha en orm men jag vill också ha besök av min far i framtiden så det ena väger betydligt tyngre... :)



theres

2011-06-21 @ 10:06:23
URL: http://hjartacharmeur.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja du kan få låna han en dag om du behöver hjälp med lite flyttstädning =)

2011-06-21 @ 15:12:17
URL: http://beemma.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0