Halluu!

Dagen. Vaknade lite sent. Började sex och vaknade kvart i. Har varit ändå en gode så sweet dag idag. Var ju med cool Erika G och Tommy hela dagen på kollo. Så blev det en lunchdate med Ericis på Lyktan. Men inte jobbade Öhman idag inte:/

Efter jobbet var jag så trött så blev att ligga och se mina serier för dagen och så kasta jag igång en film som visade sig inte alls vara så bra.

Kring 19 så vart det Nodo med Madz, Borgen, Magster och Jotta:) Trevligt som fan var de och snacka av sig lite. Och självklart dricka en Vanilla Shock. Dock blev det nästan lite mycke, men god var den.





Nu. Har jag kollar på FB och B'lovin så what to do now liksom. Tror att det blir en dusch och sova för imorgon ska man upp kl helst fem så man slipper stressa.

Peace out people.

Ps: Kika in hos Cissi aka Snoppen, hon har gjort en till tatuering (kommer väl en bild så småningom). Tror det blir en intervention snart alltså:P Beroendet hennes är stort:P Ds.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahaha, ett beroende indeed :p



Nej, vad synd, jag var ju ledig igår..men jobbar resten av veckan :)



Kraaaaam

2011-05-18 @ 06:44:51
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0