Ångest!

Jag och kate har varit till ikea idag!

Resan började med att jag skulle tanka bilen! Hade ni sett detta hade ni dött av skratt. Tankade uti burmans där lastbilarna brukar tanka, men det finns en för personbilar oxå. Iaf så har jag lite bråttom för jag ska hämta katrin plus att det spöregnar. Så jag flyger ut ur bilen med paraplyt i näven, landar mitt i vättern, så stor var pölen. Som gick hela vägen runt tanksaken dessutom...När jag har stoppat in kortet och tryckt koden och så ska jag då börja tanka och märker att tank locket är på andra sidan bilen. Så jag hoppar in i bilen igen och kör å ställer mig på andra sidan och ska börja tanka igen. Då märker jag ju att jag inte har vänt bilen alls utan bara kört runt!! Så in i bilen igen och VÄNDER den och hoppar ut igen med paraplyt å allt (alla gånger). Jaha då var tanklocket låst, hämta nyckeln, försöker tanka men de kommer ingen diesel...hmmm..testar kortet igen å då säger den tank summa 0kr...fuck..Gör om de hela igen koden å allt försöker tanka och tadaaa de funka!

Ser de hela framför mig som en stum film med Charlie Chaplin. Hoppande och studsande med ett paraply i handen!

Resan gick allmänt bra förutom några som inte vet om att de är 110 på E4:an. När vi kommer fram så gör jag väääärldens snyggaste parkering. Det roliga med detta är ju att det inte alls är trångt och att de finns massor med parkeringsplatser över. Så varför jag skulle parka så nära denna stolpe I don't know men skillat:) (inte ett märke på bilen)

Köpte saker för ca 5000kr. Denna gången har jag inte räknat vad allt skulle kosta. Jag brukar som skriva upp det allt eftersom jag tar saker. Men denna gång gjorde jag inte de och fick nästan lite panik när jag kom fram till kassan...dock det jag tycker är lite lustigt är att när man kommer hem å packar upp allt så verkar de så lite på nå sätt...men men nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha skulle vilja se den övervakningskameran :P

2011-09-21 @ 14:29:17
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0