Bowla lite bitches!

Som vanligt så startade dagen med jobb. När jag hade slutat så var jag SÅ trött. PN:a i ca 15 min sen var de bara att stiga upp och möta upp girlsen på arbaillo. Käkade självklart en biotallrik, what else liksom:)

Sen blev det lite stan, jag och emmeli lyckades tappa bort madz, emma och jotta på gallerian...Men vi hitta dom tillslut. Köpte ett örhänge:P

När vi kom ut ur gallerian så spö regna det. Men vi tog oss till bilarna så bar det av mot bowlingen. Jag vann men det var nog bara för att Jotta gav upp pågrund av hennes onda rumpa. Tror hon hade sträckt sig eller nå.

Nu har jag tagit mig ett bad å det är dags att sova. tröttast...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bara ETT örhänge?!?

2011-09-14 @ 09:37:05

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0