Fullt upp:)

Idag har man jobbat som vanligt, 6-15.15. Har varit en extremt bra vecka på spalen, mycket att göra och mer finns det:) Har till och med gjort en snygg visning med säng å allt:) Som visar då endel av våra bäddset mm. Jätte fint blev det!! Om ni har lust är det bara att komma å kika på coopen. Då kan ni väl oxå titta in på leksaksavd. som jag fortfarande håller på att kämpa med, men de tar sig.

Sen latade jag mig i soffan å så var det the real housewives of new jersey på tven och sjklart kan jag inte låta bli att titta. Å det var i slutet av programet så jag var ju tvungen att ladda ner de avsnittet:P Alla dom brudarna borde skaffa sig ett liv, spec danielle. Men jag ska väl inte kasta sten i glashus eftersom jag tittar på skiten!

Så jag skaffa mig ett liv och gick till Maria B som bjöd mig på middag! Skita gott var de:) Sen fick jag efterrätt med, special treatment u know:) Vi gick oxå å hämtade hennes nya data saker! Sen såg vi Bad teacher!

Nu har jag tagit mig ett bad:D LOVE IT!! Älskar att bada! Tyvärr skulle dom kolla nån fjärrvärme imorgon så inge varmvatten för mig, så de gällde att passa på medans det fanns.

Sängen ropar mitt namn så det är nog dags att sova! Men hoppas ni oxå har ett liv å inte läser denna skit:P
Puss på er alla:)

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Inget liv för jag läser skiten. ;).Måste håll med om att det var riktigt fint oppa sängavd. Bra jobbat !! =).

2011-09-08 @ 09:51:41
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0