Watch this!

Fick en kommentar av Emelie där hon skrev ETT ÖRHÄNGE?? Ja Emelie ETT örhänge, så nu har jag ansträngt mig som fan å tagit ett kort på detta örhängt:P



Tagit med mobben:)

There u go darling!

Idag, vill ni höra vad jag har gjort. Jo jag har jobbat:P På vägen hem så krockar två bilar uti gamla polishuset. Den ena kom från ica hållet och den andra från timmerleden. Den från timmerleden körde bara rätt fram och de gjorde den andra med:P Men det blev inte en så stor krock som tur var! för karln som kom från ica hållet hann nog vara med lite iaf för dom hamnade båda vid parkeringsfickorna vid polishuset...

Sen prata jag med pitebo om parkeringen...å tydligen kan man bara hyra dom årsvis...alltid till den sista september...vad är de för jävla bullshit..SÅ om jag skulle då krocka och bilen blir skrot måste jag alltså stå och betala min parkeringsplats i ett jävla år innan jag blir av med den...knasigt!

Nu vila, käka sen canastakväll hos Madzon:P


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0