Lediga dagar..

Första dagen gjorde jag inte ett skiiiit. Idag har jag stigit upp ändå en normalare tid och farit till burmans en sväng och sen har jag handlat på coopen och så köpt lite saker till min skruvdragare. Så nu har jag skruvit fast hyllan i vardagsrummet bättre, den lutade ganska mycke. Tyvärr måste jag nog säga att jag fick fast det bättre än pappa! Använde andra pluggar för att jag hade inte samma som pappa använde. Så förhoppningsvis så håller de! J

Jag har också köpt sandpapper så jag kan slipa alla skarvar på tapeterna där vi ska tapetsera. Så snart kanske det blir lite nytt i läggan. Dock måste jag få tag i nå guld sprayfärg, tänkte fixa väggen i sovrummet sen!

Men snart blir de att fara till kate och så ska jag hjälpa henne med några saker. Det blir så när man är så händig:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0