Snirkel snorkel

Ringer ringer å ringer gör jag men de e då fantame ingen som vill svara...:S

Jo nu svarade det någon och hör å häpna hon ville boka en tid....är så leesss just nu. Man borde få pengarna i handen när man går hem för dagen för just nu känns det inte som om man tjänar nååå...:S Vill vara på bilbingo...men men jag lovar hade dom bett mig jobba på coop hade jag nog inte gnällt nåå...bara lite kanske för att jag är trött men jag måste ju få gnälla på nå..

Jag tror jag egentligen vill ha semester nu...känns verkligen när man är van att få de en hel månad på sommaren. Okej jag vet att jag är gnällig!!!! Men va fan hatar å stiga upp på morronen! Usch å tvi!

nu ska jag jobba adios

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Det var verkligen inte din dag idag va? :P

2008-08-20 @ 23:55:04
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0