Söndag

Halloo allihopa:)

Har inte varit så aktiv dom senaste dagarna, jobbat en hel del sen har jag var jag på fest i går och idag har det varit bilbingo å promenad.

Fredag vad gjorde jag då...hmmm...jag jobbade 11-20 men efter de...Skulle vi hitta på nå med emma å madde men då ville emma festa så det blev bara jag å madde. Så vi köpte lite mat å satt hemma hos mig å såg en halv film å käkade.
sen efter de så for madde hem och jag gick å la mig.

Lördag så började jag kl 7-14 och så efter de så for jag till madde och så kom Maria dit så fixade jag hennes hår, för hennes pappa skulle gifta sig. Sen såg vi project runway och latade oss skit länge, sen var de bara att göra sig i ordning för festande....Vid åtta kom vi fram till Klara. Så satt vi i köket och pratade och sen gick vi in å hälsade på resten av människorna. Hade faktiskt väldigt trevligt och kul att få träffa lite nytt folk:)

Men madde ville fara vid halv ett så jag följde för jag orkade verkligen inte gå hem:S Så vi drog ut på krogen på 1906 och de var gratis inträde som var gode så sweet:) Men inte mycke folk och jag blev skit trött så vi gick till biggen å köpte ett skrov så gick vi hem till mig å såg på tv tills jag höll på somna, då for madde hem och jag gick å la mig men somna kanske inte förens kl sex.:S

Söndag vaknade jag tjugo i tre...men kändes gode så skööönt! Och var inte alls bakis, kanske lite seg men inge mer. Emma, kattan, madde å jag for å spelade bilbingo men som vanligt så vann ingen av oss:S
På vägen hem så fråga Emma om jag å hundarna skulle med ut å gå och så ville madde följa. Så vi for å hämtade hundarna och sen till emma som hade farit i förväg. Så for vi till hortlax skolan å gick de en runda där, tappade bort oss lite grann men hittade tillbaka. Tog ca en timme hela vandringen så nu ligger jag å ser the sisterhood of the traveling pants. Så snart kommer väl tårarna...vet inte men tycker den är både så lycklig å sorglig på samma gång...:S

Nu ska jag fortsätta att se filmen, mången kramar


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0